Evrem Beyzaessizer bizimde iyi canim aylik 1 kg aliyoruz doktorumuzda kilo alimina iyi dedi sikintimiz yok..
Balannesi Beyzaessizer Diğer mamalara göre biraz daha sıvı oluyor normalde bebelac gold kullanıyorum bi ölçeği hep silme dolduruyorum bebivita denediğimde tepeleme koyuyordum yine de daha sıvı oluyordu
Minikmercimegim Bende yeni kullanmaya basladim kabizlik ve gaz sorunumuz vardi cok sukur yavas yavas ortadan kalkiyo kabizlik sorunu gazida cok degil. Kilo aliminada ilerleyen zamanlarda bakicaz