Kızım evde sıkılıyor diye neredeyse hergün parka ineriz . En çok da evhamlı anne aralarında benim herhalde sürekli peşindeyim kızımın. 19 aylık yerinde pek durmuyor her neyse bugünde daha büyük parkta piknik yapalım dedik bir an dalgınlığıma geldi çay içerken o salıncaklara koştu öyle bir çarptı ki salıncak araba çarpmış gibi ses çıktı içim saatlerdir çok kötü kendimi suçluyorum ben dikkat etseydim çarpmazdı diyorum. Kusma uyuma tarzı bişey olmadı ama doktora da gitmedik hafif morardı 😏