Melike_esma Bebetonunannesi16 sospironun muadilleri var o biraz pahalı onu niye yazdım ki Uykusuzluk 🙈
egee_momm Bebetonunannesi16 Şu parfüme bakabilirsin çok güzel kokuyor (şişeyi ben bitirdim orası ayrı tabi) 😂😂
egee_momm Bebetonunannesi16 ahahahhh😂 ben çok önce almıştım aşkım bu kadar yükseldiğini bilmiyordum pardon 😂😂
egee_momm Bebetonunannesi16 mad parfümleri de çok güzel ve aşırı kalıcı bende 3 tane var hepsi de birbirinden güzel kokuyor
Zeynepgokce23 Bebetonunannesi16 Oriflame ascendant da kalıcı eşim kullaniyor çok pahalı değil beğenirsin diye düşünüyorum.
Mommy00 Bebetonunannesi16 Dior Home İntense♥️ eşimin kokusu asla çıkmıyor üzerinden. Çamaşırlarını yıkıyorum ütülerken bile buram buram kokuyor. Nefis bi koku ayrıca 🌸