Sinem57 Linaamom al gitsin canım düşse bile fazlasıyla fırlıyor en az 6 ay bozma değerini fazlasıyla cikarsin
Senazz11 Linaamom altın uzun vadeli olması lazım alıp 1 ay sonra satmak olmuyor uzun süre lazm ama değerini kaybetmez aldığınız rakama da düsmez bende altın aldım en son gittim dolara yatırdım altindna hariç bekliyoruz şuan🥰😂
Linaamom Sinem57 kızım için aydan aya alıp atıyorum köşeye ilerde eğitimi için vs lazım olur dye teşekkür ederim cvbınız için
Sinem57 Linaamom çok iyi bnd oğlum için yapıyorum ztn uzun vadede aldığımız için kesinlikle bisey kaybetmeyiz😊hayırlı ve bereketli biriktirmeler
Burcueliz Linaamom ben astroloğum , varını yoğunu altın a yatıran bir astrolog ☺️ ( fikrimi söyledim yatırım tavsiyesi değildir )