Betll-ozr ltfe_40 biz henüz tutmadık evi büyük ihtimalle lojman çıkacağını söylediler lojman için tercihte buluunucaz fakat beklemedeyiz halen eşiniz jandarmamıdır
Mavisu34 Cansu_63633 bizde çakırsöğüte tayin olduk . Canım çalışma düzeni nasıl ıstırahat vs bilgi verir msn
Erkencikuss Bizimde çakırsöğüt e çıktı nasıl oarada olan arkadaslar ben neden bilmiyorum tedirginim biraz