Oğlum 15 aylık doğduğundan beri tırnağının kenarında şişlik vardı yürümesindeki gariplikten dolayı doktora gittik ve tırnak batması olduğunu öğrendik küçük bi operasyon olacak diyorlar ama dikiş atılcağını falan duydum korktum başına böyle birşey gelen oldumu ?