Oğlum 23 aylık yaklaşık 5-6 aydır yaşıtı olan tüm çocuklara vuruyor inanılmaz üzülüyorum neden diğer çocuklar normal oynuyorken benimki durup durup vuruyor anlamış değilim biraz daha devam ederse pedagogla görüşmeyi düşünüyorum her seferinde uyarıyorum vurulmaz kardeş vs vs diye ama nafile 😢