Oğlumun 6 aylık yaklaşık 2 aydır mukuslu kaka yapıyor. Hekimimiz devam ederse kaka tahlili yaptiralim dedi. Bir türlü gotüremedim. Hastane eve uzak , biraz maddi sıkıntılarım var, sonuç goturemedim. Içim içimi yiyor. Ne derece önemli? Nedir bu mukuslu kaka ?