Merhabalar bebeğim 12 aylik sayılır, yürüyor kendince heceler söylüyor konuşuyor, ben bebeklikten beri ona hep kitap okudum kartları gösterdim o zamanlar boyle sakince dinler asla gözünü ayirmazdi, şimdi de dinliyor ama bu ara surekli kendini sıkarak suratını kıpkırmızı yapıp iiiiiih diye bağırıyor sinra çığlık atıyor pesine gülüyor ama agrwsif bir bebek mi olacak bu hareketler bu aylarda normal mi