21 günlük kızım var. İki gündür ayaklarını kendine çekerek şiddetli bir şekilde ağlıyor. Gazınıda çıkarıyorum ama yine aynı😞 Doktorun verdiği D vitaminine başladıktan sonra oldu sanki bu sıkıntı bana öyle geliyor. Dün sadece bir kere kakasını yaptı. Bugün daha hiç yapmadı. Normal mi bilmiyorum
Gaz için neler yapıyorsunuz?