Merhaba kızlar 7 aylık bir anneyim, 10 kg fazlam var. 1 haftadır düzenli olarak Leslie 40 dk yapıyorum. Yediğime de dikkat ediyorum ancak regl olduğum için tartıya çok yansımadı henüz. Dayanamayıp bugün belimi ölçtüm 3 cm incelmişim. Yetmiyor. Eski halimi çok özlüyorum. Herkes aa bak pembeliyy ne kadar zayıflamışsın halbuki o kadar doğum yaptın desinler istiyorum ama modum çok çabuk düşüyor. Benden iki ay önce doğum yapan arkadaşım çok güzel zayıfladı sanırım biraz da onu kıskanıyorum aynı ortama girince. Siz neler yapıyorsunuz. Motive olmaya ihtiyacım var.