2021 yılında mayıs ayında mezun oldum düğünümde vardı düğün telaşı vs derken diplomam kaldı alamadım sonrada unutmuşum daha bugün biri laf etti de aklıma geldi 2 yıl geçmiş aradan diplomam hala duruyor mudur halk eğitim merkezinden yada başka alıp çıkarta bileceğim yer var mı üni okumak istiyorum açıktan elimde diplomam yok bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim :)