Bugün tüm gün disardaydik evlilik yıldönümü için bebeğim arabada yarım saat uyudu okadar eve geldim yıkadım uyuttum bir saat geçmeden inanılmaz derecede ağlayarak uyandı yatağında elini yukarı kaldırmış biseyi iter gibi Gelme üstüme falan der gibi sanki aldım hemen sakinlestirdim tekrar uyuttum evimde puf vardı üç senedir otrdugumuz puf ben oturdum çaaat kırıldı nazar mı var evde ya