Balarisii Bebeğim meme ve mamadan sonra hep kusuyor öyle hepsini çıkarmasa da her defasında kusuyor ve iki gündür hiç uyumuyor 😔 reflüsü mü var acaba yardımcı olur musunuz bebeğinin reflüsü olan anneler belirtileriniz neler
mutludilek Balarisii reflü bence bir doktora sorun aptamil ar diye reflü maması var ondan vereiblirler
fatmakutay Balarisii Bebeklerde sıkça görülüyor maalesef.İlk başlarda bayağı sıkıntı çekmiştik,korktuk açıkcası. Doktorumuz reflüsu olduğunu söyledi bebelac ar veriyoruz.Şimdi toparladı çok şükür.
yesim2 lerjisi de olabilir reflüsüde bir doktora görünseniz , reflü ise bebelac ar aptamil ar kullandırıyor doktorlar
munevveraydiner [bilinmeyen] mamada kusma önleyici olanları var aptamil ar ondan mutlaka deneyin eltim başladı benim çok memnun