5 buçuk aylık bebeğim var diş çıkarma dönemindeyiz. Bu süreçte biraz zorlandık ikimizde aşırı mız mız. 3 gündür sütüm az yetmiyor bebeğim emiyor ağlıyor yetmediği için göğüslerim boş boş mama takviyesine başladım bugün onuda almıyor. Bol su içiyorum. Bestlak damla, elenatal takviye, malt içecek hepsini denedim onlarinda süt artırmada bir etkisi olmadı bende. Acaba sütüm mü kesiliyor? Tecrübeli olanlar başına bu durum gelenler yardımcı olabilir mi?