Funda_yakut 2 haftayı aşkın oldu sünnet yaptıralı, 3 aylık bebeğim. bende evde yaptırdım. ablamın çalıştığı sağlık kabini doktoru gelip yaptı sağ olsun. 3 ayrı bölgeye iğne yapıp uyuşturdu sonrasında işlemi yaptı. ilk gün huzursuz oldu elbette, uyuşmanın etkisi geçince çişini yaparken ağrısı oldu falan. sonrasında çok rahat geçti. dikişleri hâlâ düşmedi ama bir sıkıntı yok çok şükür. ben bardak falan koymadım. sünnet işlemi bitince doktor pansuman yaptı, kendiliğinden düşer pansuman dedi ertesi gün düşmüştü zaten. her alt değişiminde kantaron yağı sıkıyorum, doktor onu önerdi sadece.