Bende konu açacaktım benim kız da 10 ay 5 günlük 10. Ayına girdiğinden beri uyku düzeni çook kötüleşti gündüzleri 1 uyku yapıyor oda 1 saat bütün bu uykusuzluga erkenden uyuması gerekirken 8-9 u buluyor uyuması ki normalde 7.30-8 de uyurdu. Gece de sebepsiz kalkıp 2-3 saat uyumuyor. Neden böyle oldu ataktan mı acep 😮💨😮💨