busra977 doktorunuza danışaraktan ayını sorun uygun mu diye ben kızım 6cı ayına girdiği gün doktora götürdüm başlayabilir miyiz diye 4 kuralı var başlanması için hepsi bizde vardı başladık. Başladığınız da ise 3 gün kuralıyla gitmeniz iyi olur alerjik bir duruma karşı önlem alınır ve yedirmeye zorlamayın ilk aylar tadım ayıdır 1-2 çay kaşığıyla tadınca daha fazla zorlamayın tiksinir. Kabak, patates,havuç vb şeyleri tek tek haşlayarak tattırabilirsiniz. Yaz kış sebzeleri var ayına uygun olanları araştırıp ona göre de deneyebilirsiniz😊