Ilk uykuya geçeceği zaman Çok zorlanıyoruz, uyuyor mesela ama sallamayı bırakıyorum sıkıntı yok, bazen yerine yatırıyorum bazen olduğu gibi bırakıyorum, en fazla 10 dakika sonra bazen daha da az ağlamaya başlıyor, gözlerini uykusuzluktan açamıyor ama yine de ağlıyor, tekrar emziğini veriyorum sallıyorum uyutuyorum, bir zaman sallıyorum sıkıntı yok, uyudu diyerek tekrar bırakıyorum yine 3-5 dakika sonra ağlıyor uyanıyor, birkaç defa bu durumu tekrarladığımız oluyor, geceleri de genellikle inliyor, gözleri kapalı ama inliyor biraz sallıyorum uykuya geçiriyorum.
Bir sıkıntısı mı var bebeğimin? En başından beri çok gaz sıkıntısi yaşadım, bebeğimde çok gazlı bir bebek, gazını attığı halde sancısını çekebiliyor ..
Bu durumu da son zamanlarda yaşıyoruz, gaz sancısını mı bağlamalıyım, yoksa bir geçiş dönemi mı anlayamadik..
Var mı benzer şeyler yasayan aranızda?