Aselimm1601 Hayırlı akşamlar kızlar. Hipp 1 numaralı mama kullanıyorum kızım 5 aylık olucak 6 aya girdiğinde mi yoksa 6 ay bitiminde mi 2 numaraya geçiş oluyor ona göre mama alacaktım. Bilginize ihtiyacım var şimdiden çok teşekkür ederim