Kızlar tayinimiz çıktı evi yavaştan toplamaya başladım. İlk defa taşıyacağım. Tecrübelerinizi tavsiyelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. Ben mesela kışlık kıyafetleri önce hurca koydum sonra hurcu temiz çöp poşetine geçirip kutuya koydum. İyimi yaptım bilmiyorum. 1 buçuk ay kadar duracak o kıyafetler kutuda. Temmuzun sonunda taşınacağız. Önerilerinize çok ihtiyacım var şuan.