Elayberosmom Elazığ depremini hissetmiştik yani maalesef orasıda etkileniyor e bebek yok lcw tek var 😁 ecanzeler atatrkte birsürü var mesela benm evim kültür merkezinin oralardaydı ilk zamanlsr yoktu orda eczane sonradan açıldı olan eczenler aynı mahallede ama on dakika yürüme mesafesindeydi iki üç eczane yanyanaydı zaten bir on dakika daha yüriynce devlet Hastanesi’ne varıyorsunuz😆 mahalle en gelişmiş mahalle çok tepelerde ev tuttuysanız tabana kuvvet çok yokuşlu , bir parkı var harika suyun yanında orasuda yürğme mesafesinde biraz ilersinde marina diye biryer var hem fotoğrf çekmek için hemde dışarda yemek yemek için şık bi restorant benim ilk gittiğm yıllar çok şanslıydım tekne vardı Munzur çayında biniyordk deniz bisikletş vardı biniyordk normak bisiklet kiralayorduk eşimle bir büyğk parkı var herkes farklı bi isim koymuş biz mavi köprülğ park diyorduk orasuda çarşıya yakın çarşı dediğme bakmayın yarım saat yürüseniz çarşıdasınz zaten mahallede a101 bin şok yeteri kadar var kötü yanı ilk yıllar gecekerş domuzlar mahalleye iniyor heryerdr var son yıl çok yoktu kimseye karışmıyorlar ama riskede atmamak lazım sokaklrda aşırı fazla köpek var her sokakta en az 4 tane vardır ama kimseye asla karışmıyorlar köpekleri çok seviyorlar yani öyle sormak istedikleriniz varsa sorun yazaym 🙈