Kızlar bebeğim 3 kg doğdu 1 aylıkken ameliyat oldu kilo kaybı yaşadık 3400dü hastaneden çıktı şuan 4200 2 ay 15 günlük doktorumuz hızlı kilo alsın diye sıvı mama verdi günde bir kutu veriyorum ondan üstüne anne sütü veriyorum ama ne yaparsam yapayım mama da sütte bebeğim 80 ml üstüne çıkamıyor reflüsü de var ameliyattan önce daha 1 aylık bile değilken 120 150 içiyordu şuan sütümde azaldı uykusuzluk açlık kendime bakamıyorum mecbur ek mama almak zorunda kaldım doktorun verdiği günde 200 ml başka kullanamazsın dedi aptamili de söylemişti doktor bize bu ikisinden birini kullan dedi bende bugün aptamil confort1 aldım 2 öğün verdim sütüm çıkmıyor bugüne kadarda oğlum hastanedeyken sağıp buzluğa attıklarımı verdim öğlen 3 te verdim ilk mamasını bu saat oldu bebeğim kaka yapmadı ıkınıp duruyor uyanıkken biogaia da veriyorum zeytinyağıda verdim ama yapmadı alışma evresimi nedir bu mamayı yedikten sonra da üstten çok gaz çıkartamadı birde kilo aldırıyormu kullananlar bilgi verirmisiniz hakkınızı helal edin uzun oldu biraz