SalihaArtun merhaba🌸 bebeğim 7.5 aylık ve doğduğundan beri bu 7. Uçuşumuz olucak. Çok sık kullanıyoruz hava yollarını☺️ Öncelikle biletlerinizi eğer internet üzerinden aldıysanız uçuşa son 20 saat kala check-in denen bir uygulamayı telefonunuzdan yapmanız gerekiyor. Yapmak zorunda değilsiniz, gittiğinizde de orda yapabilirsiniz ama özellikle bebekle zor olur diye her zaman telefondan yapıyorum. Aramalardan yanınıza alacağınız el çantanızda 150 Ml’den fazla sıvı olmamalı. Deodorant, parfüm, sıvı olan herşey. Direkt çöpe gidiyor. Yiyecek içecek olamaz. Bebek mamaları dışında. Uçağın bagaj kısmına vereceğiniz büyük valizinize ise her türlü malzemenizi koyabilirsiniz. Oradan çıkarttırmıyorlar fakat yanınızdaki el çantasında yasaklı olan hiç bir eşyayı koymamalısınız. Benim bebek arabam travel sistem iki parçadan oluşan bir bebek arabası. Ve her zaman yanımdan ayırmam kucakta durmuyor çünkü bebeğim. Havaalanına giriş anımdan uçağa biniş anıma kadar o hep benimle kalıyor bir etiket yapıştırıyorlar benim olduğuna dair. Uçağın kapısından görevliler alıyorlar. İndiğim zaman aynı şekilde uçağın kapısında veriyorlar bana. Keyifli yolculuklar 🌸