Kızım sürekli yakamda adeta yapışık ikiz gibiyiz. Ne oyuncak oynuyor ne bişey yapıyor. Mesela mutfakta iş yapıyorum eline ne varsa veriyorum plastik kap vs. Ama yine kucağıma gelmek istiyor hiç birsey yaptırmıyor evde sürekli beni takip ediyor.Sizde durumlar nasıl acaba kendi kendine vakit geçirebiliyorlar mı bebekleriniz ? Yoksa benim gibimisiniz?Büyüdükçe uslanmayacaklar mıydı yaaa 😢😢😢