Benim ikizlerim de böyle başlamıştı 3 ay 25 günlükken meme reddi yaşadım umarım öyle olmaz. Sana tavsiyem sakın zorlamam sık sık emzir istemiyorsa memede tutma. Etrafı keşfetmeye başlıyorlar. Sakin sessiz ortamlar seç emzirirken, ben çok zorlamıştım yeterince emmiyorlar diye sonra tamamen bıraktılar.