Hobbalayarim Kızlar ya sabah öğle akşam kaka yapiyor 2 gün ishaldi. Şimdi toparladı ama yine günde 3 kere yapıyor 7 aylık normal mi acaba ya
alinaralp Hobbalayarim benimkiler 4,5 bile yapıyorlardı daha yeni 2 falan oldu. Hala ara ara 3 4 oluyor. Güzel besleniyorlar bence bağırsakları da iyi çalışıyor 😂 10 aylıklar
NilDua Hobbalayarim gerçi sizinki 7 aylık ama bilemedim doktor bana ek gıdaya geçince biter demişti çünkü
Hobbalayarim fadjobe87 ben 4 aylık başladım herseyi yiyor bi alerji görmedim herhalde 3 aydan sonra da sanmıyorum olacağını ya. Galiba ishalin etkisi