biricigiminannesi26 Bebeğim doğduğundan beri sese çok duyarlı hemen korkuyor ne yapmalıyım sizce ,mesela bir tencere kapagi düşse birazcık yüksek bir ses çıksa bazende durduğu yerde düşüyor gibi korkuyor
Linaamom biricigiminannesi26 büyüdükçe geçecek annesi şuan çok küçükler normal korkmaları ürkek oluyolar
Mimeva biricigiminannesi26 benimkide 2 aydan sonra öyle oldu bikere korksa devamında daha kötü korkuyodu ya bi süre yüksek seslere dikkat edin ve daha çok sevgi gösterin zamanla öyle öyle azalıyo okunmuş su üste takılan dualar fazla ilgi zorla azalttım yeni yeni büyüdükçe geçmeye başladı🥹
ShuraMeyra biricigiminannesi26 bebeginiz kac aylık?? Bu dediginiz refleks 4 ayda son bulucak. Suan benimde kızım 2 aylık sert seslerden korkuyo yere ani bisey düşse tiz ses olursa hemen sıçrıyo kollarını ayırıyo.
terazikadini biricigiminannesi26 refleksi gelişiyor moro refleksi yaşıyor bebeğiniz kundak yaparak uyutun kucağınızda tutarken tek elinizle değil iki elinizle sarılın ki güvende hissetsin korkup ellerini açtığı anda hemen tutun göğsüne doğru birleştirin ayrıca sese duyarlı oluyorlar benim bebeğimde 2 aylık birşey düştüğünde kapı çarptığında felan uyanıyor
biricigiminannesi26 Mimeva dua okuyorum ama bilmiyorum bazen özellikle çok korkup ağlıyor acaba neden olur ki
Mimeva biricigiminannesi26 birkere korktuğunda peşten gelen en ufak şeye aşırı tepki vermeye başlıyolar o korku hissi oluştuğu için normal bu bi süreç malesef hiç bilmedikleri sesleri dünyayı daha iyi algılıyorlar umarım kısa zamanda geçer