Biz3kisiyiz_ Hilalgunes 7 aylıkken çıktı alt 2 diş aynı zamanda geldi 11 aylık şimdide üst 2 diş geliyor bizim hep 2 şer 2 şer 🤦🏻♀️
1tostos22 Hilalgunes 6 ay 22 günlük bugün ilk defa minik bir diş gördük😂. Ama 4 aylıkken kabarmiştı o zamandan beri bekliyorduk. 18 aya kadar normalmiş diş çıkmaması.
BskSrc Miray17 canim benimki de yarın 4 aylik olacak, alt 2 dişin yeri damak icind ufaktan belirginleşmeye başladı. Erken mi gelir acaba? Bebişinde belirtiler nelerdi?
Miray17 BskSrc ilk alt dişleri çıktığı zaman hiç belirtisi olmadı tesadüfen ellediğim de çıktığını anladım ama sonra ki çıkan dişlerde belirti oldu tabi keyifsizlik başında ateş oldu damakları sertleşmişti
11Merve Hilalgunes 6 buçuk ayılıkken ilk dişi çıktı ikincisi 7 buçuk aylıkken çıktı şuan 9 aylık başka gelen giden ☺️
Hilalgunes Denizanasi92 bizimde ateşimiz kulak ağrımiz vardı doktoruyla görüştük boğazı kızarmış ondan dedi dişine baktı sertlik var ama boğazından ateşi çıkmış dişinden değil dedi 🤦🏻♀️
Elifterzii Bebekten bebege degisiyor bu. Benim bebegim 6.ayinda cikardı 2 alt dişini . Şu an 9 aylık 6 dişi var
Hilalgunes Elifterzii doğru kuzum doktorumuz baktı sertlik var dedi ama birkaç günde ateş oldu biz ona bağladık ama değilmiş
Elifterzii Hilalgunes Bizim cocuk doktorumuz dişin ateş yapmayacagını söylemişti. Diş belirtisi genelde ağızda salya artışı,huzursuzluk,ısırma isteği,meme reddi falan dedi.
Denizanasi92 Hilalgunes diş ateşi 38 geçmez ve en fazla 3 gün sürer. Ya da sadece kafa bölgesinde olur zaten