Mommy00 Merhaba hanımlar, aranızda doğum kontrol hapı kullananlar var mı ? 1 hafta oldu başlayalı, inanılmaz bi yorgunluk, mutsuzluk, mide bulantısı var. Sebebi bu ilaç mı bilmiyorum ama içim daralıyor resmen 😅 varsa bilgisi olan yazabilir mi 💕
2bebelianne__ Mommy00 3 sene olacak doğum kontrol hapı kullanalı ilk zamanlar vücut alışana kadar oluyor doktoruma sormuştum birde sinir yapıyor normal
Yagmursonrasitoprakkokusu Mommy00 ilk evlendiğim dönemden bu yana kullanıyorum. Gebe kalmak için bıraktığım dönemi saymazsak tabi . Microgynon kullanıyorum çok memnunum. Siz hangisine başladınız
120720 Mommy00 Ben yaklaşık 4 senedir kullanıyorum. İlk defa kullanmaya başladıysanız vücut alışana kadar bu tarz yan etkileri oluyor 🙂
Burculice Mommy00 Yasmin kullanıyorum hiç bir yan etkisi yok oğlum 2 yaşında ilk zamanlar yazz kullanıyordum şuan yasmin
2bebelianne__ Mommy00 evet ama bazen ara ara gelip gidiyorlar 😂 hap bittiğinde mesela cok gergin oluyorum ben
Mommy00 Yagmursonrasitoprakkokusu Doğum yaptıktan sonra yasmin kullanmıştım o da aynı etkiyi yaptı ve bıraktım başka şekilde korunduk. Şimdi 2 sene sonra yeniden deneyim dedim doktor bu sefer dienille verdi. Zaten bu ikisi yan etkisi en düşük olanlar demişti ama şimdi bu da aynı etkileri yapıyor. Geçici bir durumsa katlanacağız bir süre 🌸
Mommy00 Yagmursonrasitoprakkokusu Gebe kalmak için bıraktığınızda ne kadar bi sürede oldu acaba gebelik ? Ne kadar önce bırakmak vs gerekiyor? Doktorlar bu konuda çok net bi şekilde ne zaman bırakırsan o zaman hamile kalırsın diyor ama çevremden pek olumlu şeyler duymuyorum hap kullanımı sonrası gebelik için
Yagmursonrasitoprakkokusu Mommy00 belki vücudunuz alıştıktan sonra bir sıkıntı yaşamazsınız. Bende mide bulantısı yapmıştı ilk etapta , ben de çareyi akşam içmekte buldum ama zaten artık bulantı da yapmıyor sanırım alıştım diye .
Yagmursonrasitoprakkokusu Mommy00 ben 3 ay sonra hamile kalmıştım. Zamanında annem de 6 sene boyunca bu şekilde korunmuş bırakır bırakmaz hamile kalmış 2 ay gibi bir sürede. Yani aslında düzenli kullanımda koruyuculuğu bence en iyi olan yöntem bu gibi . Bırakınca da gebelik düşünülünce sıkıntı olmuyor. Yani bende olmamıştı en azından
CatBoy Mommy00 Aynılarını yaşadım resmen hayattan koptum zevk alamadım nasıl bir mutsuzluktu çocuğumla bile ilgilenmek istemiyordum . Haptan olabileceği 2 ay sonra başıma dank etti 🥲 doktoruma danıştım hormon ilacı olduğu için yapabilir dedi Yasmin kullanıyordum o zaman. Elleacnelle ile değiştirdi. Hiç sorun yaşamadım bu ilaçla 2 yıla yakındır kullanıyorum kilo artışı vs. Yapmadı.
Yagmursonrasitoprakkokusu CatBoy Ella piyasada bulunabiliyor mu ya ? Ben bi ara microgynon pahalı diye ona geçmek istedim fakat 2 defadan sonra bulamadım o ilacı sonra da kaldırıldı dediler bana
CatBoy Yagmursonrasitoprakkokusu Ella ertesi gün hapı o değil, elleacnelle bunun ismi eş değeri diane-35. Elleacnnelle bulamayabiliyorum bazen diane35 alıyorum o zaman.
Yagmursonrasitoprakkokusu CatBoy evet evet ben kısaltmak için o şekilde yazdım. Ben de bir dönem başladım, aynı sizin hesap Diane 35 aldım bulamayınca ama koruyuculuğu düşük dediler Diane için de . Hatta üstünde de dikkat ederseniz oral kontraseptif değildir gibi bir ibare geçiyor. Yani doğum kontrol hapı değildir diyorlar o yüzden güvendim pek açıkçası. Tekrardan microgynona başladım
CatBoy Yagmursonrasitoprakkokusu Bende çocuk düşünmediğim için hapla birlikte prezervatif kullanıyoruz. Sorun yaşamadım ☺️