Kızlar bebeğim 7 buçuk aylık doğduğundan beri uykuları çok kötü 6 aya kadar aşırı gaz sıkıntısı çektik o yüzden uyuyamıyordu geceleri son 1 aydır gaz konusunda rahatladık ama yine uyumuyor kafayı yiyecem artık uykusuzluktan, istisnasız her gece bi çaba içindeyiz.uyku saatleri genellikle belli o saatlerde uykusu da geliyor sabah uyanma saati diye bişe yok biz de çünkü gece uyumuyor ama en son yataktan 6/7 arası kalkıyoruz ilk uykusu 9 civarı ikinci uykusu 1 civarı son uykusu da 5 gibi toplam 4 saat uyuyor gece uykusuna da 8/9 arası yatıyor 11 buçuğa kadar güzel uyuyor ama o saatten sonra noluyorsa çocuğa bi türlü uyumuyor çözemedim kızlar sizce neden olabilir neler önerirsiniz .Uyku eğitimi diyebilirsiniz ama benim kafamın almadığı gece 11 buçuğa kadar güzel uyuyup sonrasında uyumaması