Kızlar bebeğim 10 aylık 6. Ayinda başladı ek gıdaya ama hala yediği besinlerin çoğu sindirilmeyen çıkıyor. Semizotu,zeytin,havuç. Bugünde ekmek içi baya olduğu gibi çıkmıştı. Biz sofradayken ekmeğin içiyle oyalanıyor epey kemirmiş. Bezinde sindirilmemiş bir şekilde parça parçaydı. Normal mi ya bu durum.