2022anne Kızlar kızım 2 haftadır sürekli pişik ve mantar oluyor doktora götürdük krem yazdı hamezinc ve travazol pişik kremi de hametan kullanıyoruz ama azalma oluyor sonra tekrar oluşuyor 1 yıldır baby turco kullanıyorum hiç böyle bir sorunla karşılaşmadık bezi de değiştirdim molfix e geçtik pamukla temizliyorum yıkıyorum ılık suyla artık çare bulamıyorum. Bu ay şampuanını değiştirdik normal de sebamed kullanıyorduk 1 yıldır bu ay dalin aldık acaba şampuandan yapmış olabilir mi sizce ?
Oburiks 2022anne arko tüp krem kullanın bende aynisini yaşadım resmen kabuk bağlamıştı poposu sürekli kan içindeydi krem mucizevi bir şekilde 3 gün içerisinde tamamen geçirmişti onu alana kadar da bütün kremlere binlerce para döktüm resmen hepsine yazık oldu 10 liralik krem herseyden daha iyi geldi çevremdeki herkese de onu öneriyorum
babykalamar 2022anne yuzde yuz laktoz intoloransi veya sut urunlerine alerjisi var bebeginizin ayni durumu 2 ay yasadim. cocugumun laktoza intoloransi varmis emzirme oncesi laktoz enzim damlasiyla cozduk isi kurtulduk ishal ve pisikten. direk doktora gidin gecmeyen ishal ve pisik kilo kaybi yapar bi muddet sonra hastanede yatmak zorunda kalirisniz
zeynepo Neredeyse 2 ay mantar ve pişik sorunu yaşadım kızımda kullanmadığım krem denemediğim bez vs kalmadı. En son tüm sıkıntıyı çözen şey kantaron yağı oldu açıkçası. Pamuk su ile temizleme, kurulama ve kantaron yağı sürerek kuruttum
Yzaman zeynepo nereden aldınız yağı benim kızımda da inatçı bir pişik var 3 aya yakındir var en son ki doktor bile çok krem kullanmissin ona rağmen geçmemiş ben şimdi yazıyorum ama büyük ihtimalle bunlar da geçirmez dedi ben de şimdi bu yağı araştırıyorum
zeynepo Yzaman kusura bakmayım geç gördüm. Benim arkadaşımın annesi kendisi yapıyordu ondan almıştım. Ama satılan kantaronlar da oluyor. Hala ufak bi kızarıklıkta sürüyorum ve geçiyor
2022anne MinikPandam_ yediklerinden hariç herhangi bir şey denemedim bir aydır ilk bezden şüphelendik değiştirdik devam etti ama şampuanını değiştirmiştik 1 ay önce ondan olduğunu düşünüyorum daha önce kullandıgı şampuana devam edeceğiz umarım o yüzdendir de düzelir