Alparslan3413 lavman yapmayın, zeytinyağı sürmeyin poposunu sakın uyarmayın herhangi bir şeyle. Bol posalı şeyler verin, avakado mesela. Gün kurusu kayısı. Emziriyorsanız sizde öyle beslenin. Ama tıbbi çarelik olduysa DULCOSOFT şurup alın eczaneden . 6 ay üstü kullanılıyor. Duphalac almayın onda şeker oranı vs daha yüksek zararlı olabilir birde duphalac daha anlık çözümdür. DULCOSOFT ise bağırsaklardaki su miktarını arttırıyor taşlaşmış dışkıyı bile yumuşatıyor . Birde alerjik durumunuz yoksa yoğurt her gün yedirin probiyotik olarak. Hazır probiyotiklerden de Forbiome minies öneririm biz düzenli kullanıyoruz çok rahatladı