aselenamom Ah güzel memleketim Bursa ☺️ İlk defa duydum öyle bir şey tekrardan dilekçe istemi ile tayin nasıl oluyor acaba ? Bizim Mardin’e çıktı. Güzel yer ben seviyorum , bir önceki tayin yerimizdi. Tekrardan nasip oldu.🌸Merkezde dışarda oturuyorduk. TOKİ’nin lojmanları var ama onlar biraz eski eşim istemedi biraz da şehir dışında kalıyor diye o zaman. İl içi atamalar ile inşallah yine merkez olursa, dışardan tutucaz evi nasipse