Linaoykum_ Merhaba anneler 💜 son bir kaç gündür kızım ağlama krizlerine girmeye başladı. Her şeyi ağlayarak istiyor. Sinirlendiği zaman ısırmalar cimciklemeler başladı. Nasıl başa çıkacağımı bilemiyorum. Benimle aynı durumda olan anneler burada mı ?
Ummuhan5146 Linaoykum_ aynısı bugün kızım dur yapma etme derken tepe taklak yataktan düştü Allah’tan bişey olmadı inatlasiyor sürekli benle
Linaoykum_ Ummuhan5146 sizinde mi sendrom ? Sürekli bişeyleri ağlayarak istemesi özellikle bugün fazlasıyla yaşadım. Isırmaları cimcilemeleri inatlaşması 🫠
Ummuhan5146 Linaoykum_ çıkamıyorum 😂😂 genelde o galip geliyor ama ağlayarak yaptırmak istediklerini yapmıyorum ağlamadan söyle bana yardımcı olurum diyorum sakinlestirip sonra sarılıyorum geçiyor gibi
Calikusuu1 Ummuhan5146 ah işte bende öyle yapmak istiyorum ama çevredekiler ağlamasına dayanamıyor istediğini yapıyor oda bunu kullanıyor. eşim halalar dede maalesef
Linaoykum_ Ummuhan5146 ayy keşke benimkide laf dinlesede bende ağlamadan söyle yardımcı olurum diyebilsem🫠🫠
Ummuhan5146 Linaoykum_ bazen dinlemiyorlar ama yapacak bişey yok sabırlı olmamız lazım ben bazen sinir krizi geçiriyorum
simiyyy İnatlaşmalar gözümün içine baka baka yapmalar sinirlenince giiiiit diye bağırmalar. Herşeye onnaş demeler. Benimle oyuncak oyna diyip oynarken bütğn oyuncakalra hayıy benim demeler. Olabilecek herşey var 🙂