pembeayakkabilikiz ya bence çok yanlış düşüncelerdesiniz. Siz bol bol emzirin hem süt yeter hem de artmaya başlar. 3 aylık olacak diyorsunuz, çok kritik bi dönem. Başta süt fazla geliyor ama sonra inanın sağım yaptıkça azalır. Bebeğin emmesi gerek. Emzirme danışmanıydı doktorum ondan böyle net konuşuyorum yanlış anlaşılmak istemem. Benim de ilk çocuğum ve şu an 6 aylık. İlk başlarda sarılık olmuştu biz de mama destekli gittik 10 gün, doktorum bunları deyince bıraktım mamayı. Gece uyanıyordu tabi, her gece 2 saat uyanık kalırdık oyun oynardık. 3.5 aylıkken falan bıraktı çünkü midesi büyüdü, geceyi gündüzü ayırt etmeye başladı. Uyandığında emziriyordum bir saniye uyanık kalmadan uyuyordu. İnsanlarda akşam mama veriyim de uyusun derdi var ama bilmiyorum bana mantıksız geliyor… sütünüz olmasa neyse de var yani. Mama dediğimiz şey zehir değil ama biz şu an süte toz karıştırıp içmiyoruz, bebek neden içsin. İlk 3 aylık dönem 4. trimester denilen bi dönem, bebeğin size ve sütünüze ihtiyacı var. Mama, biberon, emzik. Bunların hiçbirine ihtiyacınız yok inanın ki.