Kızlar oğlum 3 gündür akşam saatlerinde emzirdiğimde çok az emip kusuyor. Aç biliyorum en son emzirmemden 2-3 saat geçiyor napacağımı bilemedim ya. Hatta bugün yine kustu açlıktanda ağladı mama verdim onu içti kusmadı neden olabilir bu sütümün tadıyla alakalı mıdır ?