Gizem91 ben emzirmeyi bıraktıralı 2 haftayı geçti benim oğlum zaten günde 2 defa emiyodu 1 defa öğlen uykusuna yatarken 1 defada gece uykusuna yatarken emiyodu onda da zaten kuru meme niyetine kullanıyordu beni geçen ay kızım hastalandı ağzında yara çıktı doktor mantar dedi ondan oğlumada geçti 7 gün kızım 5 gün oğlum yattılar hastanede oğlumunda dudakları ve dili yara oldu haliyle benide ememedi sürekli göğsümün ucunu asıldı ısırdı emerken bende firsattan istifade bıraktırdım sabahları zaten 1 bardak yarı yarıya suyla karışık süt veriyodum bıraktırmam kolay oldu arada bazen istedi meme emcem falan dedi bende meme yandı oğlum acıyo, süt bitti, sen uyurken hastanedeki hemşire ablalar geldi memedeki sütleri aldı gittiler kalmadı bitti falan dedim her istediğinde biseylerle saptirdim bitti çok şükür 21 buçuk aylığa yakındı bıraktırdığımda 22 aylık oldu bugün inşaallah sizde kolay bıraktırırsınız