Deprembölgesinden geldim doğuma memleketime gitmiştim Osmaniye’ye tabikide tayin olarak deprem bölgesini istemeleri çok saçma ev götürülemez bir kere benim eşimde jandarma ev yok hiç birşekilde olam evlerde ağır hasarlı zaten evet maaşı doğu maaşı ama ev yok eşiniz tek gidecekse birşey diyemem onların yerleri oluyor kalıcak 🌸 sevgilerle