Yagmurrrtt Benim bebeğim 7 buçuk aylık oldu kirmizi ve tavuk eti yeni yedirmeye başladım ceviz kacinci ayda veriliyor
Gny18 Yagmurrrtt 6+ meyve pürelerine rendeliyorum. Küçük rendeyle. Ya da omlet yaparken omlete rendeliyorum.
Yagmurrrtt sadekahve_bitter denemedim daha bi deneyeyim şuana kadar bi qvakadoya alerjisi çıktı yüzü kızardı vermiyorum
Feyzosumunannesi Yagmurrrtt 7. Ayda vermeye başladım hergun kahvaltısında cam reddede rendeleyip veriyorum pekmez vs karıştırıp 12 aylık şuan badem de veriyorum 9. Aydan sonra verdim bademide
sadekahve_bitter Yagmurrrtt cevizde alerjik gıdaymış bnde 9+ vermiştim doktorumuz 1 yaş sonrası ver dedi egzama var bizde
Yagmurrrtt sadekahve_bitter himm mesela çilekte alerjik gıda ama verdim bikackere çok sukur bise olmadi😄
Agg2408 Yagmurrrtt ben 8. Aydan sonra verdim sanırım ama bizde alerji yaptı verdikten sonra her yeri kızarıyo
Minel-inannesi Yagmurrrtt 7ay olduktan sonra tahta havanda taze kirdigim cevizi ezip meyve purelerine karistiriyorum baya severek yiyo kizim.
Marshmallow1 Minel-inannesi merhaba ben de bugün verdim dışkısı koyu yeşil oldu cevizden sizinde böyle bir durum oldu mu
Minel-inannesi Marshmallow1 demir damlasi kullandigimiz icin genelde koyu renkli oluyo cevizden dolayi ekstra bi yesillik farketmedim bu yuzden
muratnannsi Yagmurrrtt 7.aydan beri cam rende ile her kahvaltı da muz ceviz dut özü karıştırıp veriyorum
Boniboncukkk Yagmurrrtt 6 ayın sonundan itibaren rendeleyerek uygun olan yıyeceklerine koyuyorum haftada bir muhakkak bazen daha sık. Kızım su an 10 aylık olacak