Gryffindor
Çok teşekkür ederim🥰 Yani sadece empati yaptım, ben olumsuz bir şey yaşadığımda birileri sürekli bunları bana hatırlatsa canım sıkılır ama dediğiniz gibi anahtarı verip çıktıktan sonraki durumunu vurgulayabilirim.
Kızım karanlıktan, yüksek sesten, gök gütültüsünden vs korkmaz. Tek endişem çok gayret ettiğim bu korkusuz haline zarar verir mi bu durum? Yani herhangi nötr olduğu bir şeye karşı korku geliştirir mi? Tecrübe sahibi annelerin fikirleri önemli o yüzden 🥰
Üstte kalsın elbette, herkes faydalansın. İnsanın başına hiç beklemediği anlarda geliyor böyle şeyler 😔