Alpbaby beğeniyordum aslında kendimi sonradan oldu buda bende ya. Saçlarım uzundu tekrar uzatmaya çalışıyorum. Cildim kötü değil aslında,kilom var ama yemekten vazgecemiyorum😂 e göbek de gitmiyo, tayt falan işe yarar mı acaba. Sadece ekmeği kesebildim höf. Biraz zayıflasam saçlarım da uzasa benim iş tamam gibi