Smyy_F Sezeryan doğum yaptım. 2aylık bebeğim var ve bugün regl oldum. İnternette normal olduğu yazıyor ama bu kadar erken regl olan var mı? Doktora danışmanı mıyım?
[silindi] Smyy_F ben 40 ım çıktıktan sonra oldum doktorum çoğunluk geç olur ama erken olan da var normal demişti