Zeynos
Ben de merak ediyorum 😊
Alpella
[bilinmeyen] atak haftasında biz biraz başa sardık ama hiç ayakta sallamadım. Şşş pata devam.
leylaa
[bilinmeyen] Uyku eğitiminin bebeğin gelişimi için zararlı olduğunu söyleyen uzmanlar var.Bebeğim daha 1 aylık henüz zamanı değil ama kararsızım uyku eğitimi konusunda. Siz nasıl karar verdiniz?
Deleted0089
[bilinmeyen] kızım 6baykik başlamak istiyorum ama nası yapicam bilmiyorum sadece emerek uyuyor bu ara
ArasinnAnnesi
[bilinmeyen] valla benim oglum o kadar gazlı o kadar huysuz bir bebekti ki ben başardıysam siz hayli hayli başarırsınız. Şimdi anneler öncelikle her gün aynı saat olmasına dikkat edin yarim saat bile kacirmayin. O saar geldiğinde ışıkları kapatin altını alın karnını doyurun ama kesinlikle ses olmasın. Daha sonra yanına yatin piss piss demeye başlayın ama dikkat edin hergun aynı saat olmasına gezmeye gitseniz dahi o saatte evde olun. 1 hafta da allah'ın izniyle uyku saatini bilecektir..
Zeliha
[bilinmeyen] ilk 1 ay gece gündüz uyudu 16.18 saat diyebilirim 40ı cikti gündüz uykusu cok.azaldi ama gece iyiyiz cok sukur suan 3.5 ayi gectik gunduz en fazla.yarm saat uyuyo gece 11den sonra sabah 7.8 ediyoruz gecemiz iyi cok şükür
Alpella
[bilinmeyen] bebeğimi izliyorum uykusu geldiği gibi götürüyorum. Emziğini verip poposuna vuruyorum ve şşşş diye sesler çıkartıyorum ritmik. Bazen inat ediyor bazen hemen uyuyor ama sonuç olarak sallanmadan uyuyor
Deleted0089
[bilinmeyen] be de takip ediyorum onu ama ne bilim uygulamakta zorlaniyorum aşamaları kavriyamiyorum bende mi ki sorun 😂
Askpare
[bilinmeyen] 2 buçuk aylık kızım 1 gün sürdü diyebilirim eğitim agladı kucagıma almadım direnmek önemli çok kötü aglarsa kucak yapıp tekrar yatırdım elini tuttum hep hiç bırakmadan memede uyutmamak için emzirip altını aldım hep uykusu bölündü memede uyuma alışkanlıgı yok o yüzden şuan işe yarıyor tek sıkıntım beşikte yatmıyor illa yanına uzanıp elini tutucam o zaman hemen uyur beşiğe koymaya başlamadım henüz 4.ayında ayırıcam yanımdan reflüsü var çünkü biraz sıkıntı yaşıyorum o konuda
Goksualya
[bilinmeyen] nasıl yaptınız banada anlatın lütfen 😰😰😰