Nslihan doktor kontrolünde mama başlatmalısın birde mamanın sindiirmi daha zor o yüzden 3saatte vermelisin, ayrıca mama kullanacaksan gaz yapar hem gaz damlası hem de probitotik kullanman lazm ( bagırsak düzenleyici), gaz kolik masajları var, videoları var youtubede bulabılırsın, her emzirme sonrası gazını mutlaka cıkart, instagramda da bazı sayfalarda cıkıyor karsıma, mutlaka sennde cıkar, onlara bak, her gün veya 2 günde bir yıkarsın cocugu, kimyon cayı ve rezene cayı tüket, sen tüket bebeğe verme, emzirme içinde videolar var, ben eğitim almadım, dr. Osman gönülala da bak mutlaka, internet üzerinden araştırarak öğrendm, ama anne sütü alsa da bebek ekstra kilo alımı yeyerli değilse doktor takviye olarak önerebiliyor, ondada sana gaz damlası ve probiyotik mutlaka verir. Birde kiraz çekirdeği torbası, kemeri var onları kullanabilirsin.