Hazirannnesiyim Babanesi bilezik halası künye takıcakmış bizde güzelce kutlıcaz doğum gününü aslında hediye olarak bir şey düşünmemiştim ama ilk yaş anısı kalacak bir şey istiyorum bende.Sizce neler olabilir
sezer2022 Hazirannnesiyim fotoğraflar en güzel anı 🥰 şahsen ben düşünmüyorum aklı başına gelip,, kendi hediyesini seçecek yaşa gelene kadar hediye almayı
Asyaveannesi04 Hazirannnesiyim ben künye almıştım kızıma nazar boncuklu felan benimde var aynısından anne kız takıyoruz
Hazirannnesiyim sezer2022 teşekkürler olabilir fotoğrafları kaybetmeden bastırmak en garanti yöntem olur
Tomtom sezer2022 ben gümüş kaşık alıp üstüne ismini yazdırmıştım “ağızımda gümüş kaşıkla doğdum ben “ espirisini ileride yapabilsin diye 😂
Elyaa Hazirannnesiyim Ben de bir sey almamistim dogum gununde ama organizasyon sirketi gelmis gibi hazirlik yaptim cok emek verdim. Cekimlerini de evde yaptim. En guzel hatira o diye dusunuyorum :)