Birdunyabircennetannesi Efeninannesiayca Valla 4 gün kala öğrendim 2 gebeliğimi de ve öğlen akşam falan yaptım ve çıktı
[silindi] Hamileyseniz zaten sonuç pozitif çıkar. Sabah akşam ayrımı yok. Ama en sağlıklı olanı beta baktırmak 🤗
Busra986532 Efeninannesiayca 2 test yaptm negatf yarın kan verip baktrcam adetim 2 hafta gecikti 9 aylık bebeğim var
Melis1706 Efeninannesiayca benim adetim 1 gun gecti hemen eczaneden is cikisinda alip yapmistim aksam saatiydi pozitifti ertesi gun hastaneye gittik daha kese bile yoktu beta degerimde yukselmemisti
Mazikeen Efeninannesiayca evet doğru çıktı reglim sadece 1 gün gecikmişti silik çizgi çıktı ertesi gün kan verdim beta düşüktü kese bile yoktu daha :))