Kızlar kızım son 1-2 haftadır sürekli her şeye ağlıyor ama bu ağlama normal bir ağlama değil asla
Ağlarken sürekli kendini yerlere atıyor özellikle kafasını, neredeyse moraracak kadar ağlıyor ve asla susmuyor, denemediğim hiçbir yol kalmadı
Hayır diyorum ağlıyor, yürürken elini tutmak istiyorum ağlıyor, yemek yedirmeye çalışıyorum yemeyip ağlıyor, uyutmaya çalışıyorum uyumayıp ağlıyor
Artık ne yapacağımı bilmiyorum, kendimi çaresiz hissediyorum, zaten son 1 aydır tahammülsüz birisi oldum ve bu nedenle kendime sinirleniyorum sürekli