Merhaba kızlar bizim komşu sürekli tartışma içinde eşiyle sürekli sesleri geliyor az öncede çocuk ağlaması sesi geldi yine bağırış cagirislar çok vicdan azabı çekiyorum komşu olduğu içinde polisi aramaktan çekiniyorum çocuklar aklımdan çıkmıyor ne yapmalıyım acil oenri verir misiniz